funderar hit och dit

funderar på att byta bloggportal...
blogg.se börjar bli sjukt dåligt.
det laggar hela tiden och deras iphone app blir aldrig klar
någon som har blogg.se som tänker samma sak?
eller som kanske har någon annan portal som ni tycker är bra och som jag borde byta till?
visst de är sjukt tråkigt om jag måste byta, jag gillar min blogg här... men ska de fortsätta lagga
orkar jag inte med det mer :)

Postat av: Nina [Foto&Design]

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg, Fråga gärna någon eller några frågor till mig, Ställer du massa frågor har

du chansen till att vinna en valfri design av mig. Vill du inte ha chansen till att vinna en design eller om du gör själv så kan du ju ändå alltid fråga mig någon liten fråga :)!



Gillar du inte såna här kommentarer ursäktar jag mig & du behöver inte svara tillbaka, Ha en superbra dag!!

2011-05-10 @ 19:18:59
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Emelie Källman

supertråkigt att det alltid är någon bugg typ! :(

har själv haft planer på att byta men då skulle de vara wp och det verkar för avancerat!

2011-05-10 @ 19:19:25
URL: http://superskarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: