sleeeeeeeeping

har kännt mig så sjuuukt trött om senaste dagarna...
men nu så ska jag sova iallafall, riktigt skönt^^
idag var de ju nationella i matte, c delen...
och hur det gick går ju att diskutera. fatta inte alls vissa frågor och vissa känndes helt okej
hann inte heller med dom sista frågorna vilket söööög.
sen sola med jessica o sen hunnie
åkte hem och tog ju med mig fia som sagt, det var mysigt och den tjejen är helt underbar
träffa även Petter senare på kvällen. serriöst, den killen är en av dom bästa :)
alltid så chill o va med han, inget ansträngt eller något. helt ofixad o inget speciellt o göra
super skönt på kvällen sådär!
sen hem till pappa ett tag igen o prata med han lite o så nu hem hit och sova !
sååå söööt bebis, parodi på hur svenskar beter sig utomlands!
fler bilder kommer, men hann inte fixa med det idag och har inte suttit vid datam heller!

sen är jag lite sur med ^^
fanns en sak jag ville göra imorgon som inte blev av men jag fick reda på nyss skulle ha funkat
men nu är de för sent :/

Postat av: I S S A ♥

hej vilken fin blogg du har! ♥

2011-05-12 @ 17:06:31
URL: http://lillaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: