aww:)... now how many other girls are you saying this too? jerk.

sååååååååå tröttt jag är!
haha sjukt asså, o träningsvärk i HELA kroppen !
haha men valet är lätt, nu ska jag bara söka med.
de jag menar är att helgen på vreta varit asm, men att min kropp e totalt död efter 3 hårda ridpass och en körpass!
men sjukt fina hästar och jag är GRYMT nöjd :D
kan nog inte kännas bättre, jag har hittat hem lixom!
iallafall så var de massavis skönt folk och vi hade kul, snacka massa och så!
känns bra helt enkelt, inte en enda negativ sak med helgen!
jo en.... att ja inte fick va kvar längre och rida mer ;D
men de märks att ridmusklerna är borta och fläsket kommit istället,
så nu är ja supertagg på att komma igång senast i höst :D
ska iallafall äta lite, troligen lite mer data och sen efter de sova.
kanske skriver mer sen, även slänger in någon bild då från helgen!
puss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: