Dag 11 - Mina syskon

jag har 1 riktigt syskon, min lillasyster lina. hon är 12 år och bor precis som jag hos mamma och pappa varannan vecka. de känns sjukt konstigt nu när jag är mer hos mamma att hon inte är där. vi har alltid varit på samma ställe...
sen har jag min halvsyster elvira som är 5 år, hon är min pappas och lottas, min låssasmammas.
hon bor ju bara hos pappa, världens goaste lilla tjej med enormt humör. en liten tjej jag vill träffa mer!
när vi är inne på pappa o lotta så har jag 2 låssas syskon linnea och viktor som är lottas barn, båda är över 20 och ingen bor längr hemma.
hos mamma har jag 3 låssas syskon till. örjans barn, ebba som är 10 och som bor där varannan vecka.
david som jag tycker är roligast av alla ''låssas'' syskon, han är 18 och bor där varannan helg. sen är de mathias som är 20 och som nu bor i polen och pluggar te läkare :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: