Dag 20 - Den här månaden

jaaaa, för exakt en månad sen fyllde jag 16 då!
haha shiiit e de redan en månad sen :o hahha de känns sjuuuukt
haha de har varit en heeeelt underbar månad med underbara vänner!
har hunnit med så mycket olika saker, både sjuka och allmänt roliga saker :D
haha de mästa finns ju skrivet här på bloggen, så de är ju bara att läsa om allt!
skriver ner ett gäng saker här då!
*Solat solarium
*fyllt 16
*firat de med mina underbara vänner
*failat med min älskade kusin
*helg läger på gymnasium
*provapådagar
*FINSPÅNG
*haha osv osv osv!
somsagt allt går att läsa här på bloggen ju!
och vet ni?! jag ska försöka dela med mig av ÄNNU mer till er!
tycker jag varit snål med detaljer och roliga saker...
men ska försöka bli ännu bättre på det!
förstår ni så FETT!
haha PUSS!
Bilder från denna underbara månad dåååå! :D





haha fler bilder pallar jag inte ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: