Dag 21 - Ett annat ögonblick

ett ögonblick jag minns och saknar som fan tänkte jag skriva om nu...
eller ah ett, de va ju flera gånger.
på sommaren eller strax innan, när de va varmt och skönt. oftast på kvällen.
nere i hamnen ute på en pir, med några bänkar. där tillbringade jag flera underbara timmar med en underbar vän
såg ofta solen gå ner där, fåglarna flyga och månen gå upp.
kan de bli mer underbart? bara jag och han eller fler av våra vänner.
en underbar avslappnad stämning där vi kunde prata om allt och lite till...
bara att smsa så sågs vi där.. det är ett ögonblick jag saknar, så fruktansvärt mycket.
det tänker jag ofta på och vill dit!
det kommer inte bli samma sak den här sommaren utan dej, men sånt är livet!
Personen kommer troligen inte läsa dethär, och jag vill inte nämna några namn...
men ni som vet vem de är, ni vet det och ni som känner igen personen på bilden förstår ju...
men nu är de så tyvärr och de finns inget jag kan göra åt saken mer än hoppas.
för jag har försökt de mesta...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: