Dag 28 - Det här saknar jag

de finns så mkt man saknar,
så mycket man också inte vill minnas, men en sak som jag saknar just nu
det är mina underbara vänner, underbara tider o underbara hästar i stallet på hästis.
saknar speciellt alla tjejer, fyfan va kul vi hade!
haha har gjort så grymt mycket sjuka saker där ute.
sågat stockar mitt ute i skogen
badat i ett av hästarnas drick badkar tillsammans med en till, de va liiite fullt
ute ritterna
tävlingarna,
solat i hagen
ridlägren.
guuud va mycket minnen de finns där!
jag saknar allt så grymt mycket!
Helt underbar tid dedär <3
på bilderna är de, Frasse, Bea, Emelie, Carro, Carros syrra, Sanna och fler.
men jag älskar er <3
sista bilden bjuder jag på, och de är den som bvetyder mest för mig.
den är tagen precis innan jag fick vet att det var min alldeles egna häst <3

tur att de är min blogg så jag får bomba me hur mycket bilder jag vill ;)
men jag lovar er, såhär mycket bilder, speciellt hästbilder kommer ni nog inte få ingen :P

Postat av: Denice hedström !

frågestund på bloggen :)

2011-02-26 @ 15:21:05
URL: http://denicehedstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behöver du nya solglasögon?

Jag tävlar ut ett par valfria solglasögon som du kan vinna från saltopeppar.se



Ta dig en titt!

http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment



Ursäktar om du inte tycker om "reklam"

2011-02-27 @ 18:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: