Dag 7 - Min bästa vän

ojojoj, här kan jag tala om att här finns inget att skriva för mig...
lixom vadå en bästavän?! jag har grymt många som är helt underbara och betyder allt för mig!
asså jag har så underbara vänner som är så snälla och världens bästa!
vem behöver 1 allra bästa när man kan ha många ALLRASTE BÄSTASTE! (ja vet fin svenska..)
haha och ni vet säkert vilka ni är, och ja kommer skriva några... men för o få me alla behöver ja sitta hela natten!
så även om ni inte står med, hoppas jag att ni vet att ni betyder lika mycket?!
och de är ingen speciell ordning som jag skriver i, alla är lika underbara <3

Frida Jansson <3
Emelie Karlsson <3
Leyla Karabeg <3
Johanna Ohlin Ek <3
Jessica Björk <3
Amanda Thörnqvist <3
Carolina Landers <3
Evelina sigurjonsdottir <3
Ellen Jansson <3
Fia Persson <3
Kajsa Thor <3
Sofia Jangard <3
Gabriella Östlund <3
Emma Linderoth <3
Alexandra Tärning <3
Josefin Carlbring <3
Martin Pantzar <3
Petter Britze <3
Simon Carlsson <3
Simon Landin <3
Calle Ellis <3
Martin Hahne <3
Gustav Rehn <3
Max Engström <3
Otto Ortega <3
**** ********* <3
och massa flera ;* <3

sen har vi mina underbara skypevänner med ^^
Andy Peterson <3
Simon Johansson <3
Rasmus Eklund <3
Anton Allard <3
med flera <3

Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

<3

2011-02-04 @ 07:58:08
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: