do you wanna join my life?

skulle ha skrivit om positiva/negativa tankar under kvällen men har inte hunnit detta då vi kollat film :)
men iallafall så har jag ju tjatat ganska mycket om dedär me positiva o negativa tankar här på min blogg
iallafall positiva tankar. för att om du tänker positivt går allt mycket bättre!
jag vet själv att de är svårt att tänka positivt, man hamnar lätt i en negativ cirkel...
då man tänker negativt, trycker ner sig själv och allt blir jobbigt
det gör att man tar åt sig av allt och lätt blir ännu mer negativ.
det smittar även av sig på andra personer.
men om du tänker positivt, då blir du själv mycket bättre inställd till allt och får lättare med saker.
du blir mer nöjd med dig själv och blir inte lika påverkad av vad folk tycker och säger.
och även när du är glad smittar det av sig på andra, dom vill umgås med dig och tycker om dig mer då.
då blir det en cirkel åt det hållet, du blir bara gladare och gladare och allt annat går bättre då!
det har funkat för mig och jag lovar att de kan hjälpa alla.
och de är inte det lättaste att tänka om, men de funkar för alla om man bestämmer sig,
Börja tänka om ;)


önskar jag hittar den rätta snart, alla killar hatar mig för jag är något dem inte kan få..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: