fan va ont de gör...

fan gör sjukt ont, typ i bröstet där hjärtat sitter...
gör fett ont och de är sjukt obehagligt, varför blev de så för? ;o
fast haha de vet jag ju typ varför de blev så... får bara skylla mig själv helt enkelt !
usch, nu känns de som jag ska spy också. jag skämms förlåt.
Jag har iallafall kärat ner mig i o lägga ut bilder ja hittar på internett och massa konstiga låttexter. bara så ni vet.





I'm no super man
I can't take your hand
And fly you anywhere you want to go
Yeah
I can't read your mind
Like a billboard sign
And tell you everything you want to hear
But I'll be your hero
'Cause I
I could be everything you need
If your the one for me
Like gravity
I'll be unstoppable
I yeah I believe in destiny
I may be an ordinary guy
With heart and soul
But if your the one for me
Then I'll be your hero


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: