gör dig inte perfekt för någon, vänta på någon som älskar dina fel

Ja, då var jag hemma igen då!
drog som sagt in och mötte min kära kusin på stan, träffa Leyla snabbt och bestämde lite om imorgon med.
iallafall gick jag o kusin runt snabbt innan vi gick till chicken och åt lite, sen gick vi runt typ massa och så :)
efter ett tag gick vi te donken och satt där ett bra tag och sen gjorde anna, joanna o nån kille oss sällskap
dom drog hem och jag o kusin gick mot min buss, satt på bibban 10 min o sen åkte vi hemmåt :)
jag drog te anton som fyllde år o sa grattis till han och så, sen kom mamma och hämta mej.
så nu sitter jag här och ska typ städa mitt rum eftersom jag inte gjort det än :D
imorgon blir de bibban o plugga med min kära vän Leyla vid kl 10.
kommer bli fett mä NAJZ!
och efter de drar vi hem te mej så får vi se vad vi hittar på :D
kommer ju skriva om de imorgon så ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: