Jag kommer vänta! men frågan är, hur länge? ;)

haha o va fan tror du jag sitter och väntar på?
bättre tider o dej? nae du glöm o dröm gullet!
vill du inte ha mej som jag är eller just nu, så står där 1000 åter för mej!
så varför skulle jag vänta på just dej då? ae inte fan vet jag :)
för vetu, är du inte nöjd. då äru inte värd mej! för jag är underbar och bäst på mitt sätt!
Och de vet du? RIGHT!
självklart älskar jag dej! om du förtjänar de, men vetu? jag älskar mig själv mer eller lika mycket :D
därför jag aldrig behöver ångra något jag gjort eller skämmas över det!
jag går min egen väg, gör som jag vill! och de är jag stolt över.
inte många som kan säga så där i världen ;)
snart är de lov och jag är tagg som fan på ett underbart lov :D <3
Pusshey från sötchey! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: