Jag tror jag drömt o svävar i de blå <3

de går inte så bra att skriva nu känner jag, har värsta lusten att skriva!
så ja tar fram bloggen, skriver en rubrik o sen kommer jag inte längre? haha smart chey!
men iallafall så drog leyla för ett tag sen, vi vakna runt 11 o sen satt vi vid datorn typ, kul liv!
nae men nu så drog hon runt 3 o nu så gör jag inget alls typ :)
funderar på vad som händer ikväll, om man bara ska ta det lugnt kanske? eller jag får se.
de är ju lov, då behöver man inte ha något planerat alls :D
har dock en förfärlig lust o göra mig iordning, för nu sitter jag i stor tröja, shorts o helt ofixad ^^
men får se om jag orkar, i sånt fall ska jag ta en före och en efterbild, de kan ju vara lite kul !
ni kan ju få en förebild nu så, men skriver mer senare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: