JUSTE :D

hahha vill ni veta vad jag gjorde igår? ja självklart vill ni de!
haha jag var i skoooolan som vanligt,
sen drog jag hem och satte på datan, och började leta folk som ville gå på basket :D
hittade min underbara vän frida till det, så blev att fixa mig o massa sånt för att dra te stan te henne!
vi gick till söder tull och sen åkte vi till stadium arena, fett me najz!
typ kollade matchen och hade de allmänt najz!
Calle och Phillip va där, amazing grabbar de där! så va typ me dom o körde basket i c hallen ett tag mot småbarn
tror ni vi van eller? klart som fan vi gjorde :D rörde frida eller ja bollen? ae typ inte calle skötte dedär så! haha
hitta också pappa på matchen så vi fick skujts hem då och då satte jag mej vid datan,
men han bara göra 2 inlägg innan internett dog :o
haha därför ja inte skrev mer igår ;D
men iallafall så förlora dolphines... lite surt sådär. men vafan? jag vet ändå inte hur de går för dom så :D
hhaahaha PUSS :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: