när de är svårt är det inte lätt

fyfan, de här e inte lätt alltså.
jag vet inte vart jag ska ta vägen,
slits i 2 delar.
en vill lämna dej, en vill ha dej.
och den som vill ha dej, den är så stark.
men samtidigt så svag, den bryts i bitar steg för steg.
kommer de nånsin vara du och jag?
hoppet börjar blekna, modet börjar vekna
ser du stjärnan i de blå?
ja den lyser för oss 2.
du får mej att förstå, ditt namn får hjärtat mitt att slå.

Boy meets girl

You were my dream,my world

But i was blind

You cheated on me from behind

So on my own

I feel so all alone

Though I know it's true

I'm still in love with you

 

I need a miracle

I wanna be your girl

Give me a chance to see

That you are made for me

I need a miracle

Please let me be your girl

One day you'll see it can happen to me

I need a miracle

I wann...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: