så helvetes jävla trött på skiten

sitter i skolan just nu och de är snart lunch....
har haft nationella svenska del a på morgonen, känndes helt okej faktiskt
asså tycker fan de är helt okej att ha prov, önskar nästan att ja hade fler sånna
o mindre annat skit. är så jävla trött på de nu.
tänkte snacka med min lärare om ifall de finns någon lösning på de här nu, för ja pallar inte mer
har ju betygen jag vill ha lixom... så varför försöka plugga upp det?
blir ju bara trött på skiten då. varför kan jag inte bara göra nationella o se vad jag får på de?
enda jag känner att ja behöver jobba me är engelska, men just nu finns ingen ork till de.
iallafall så är de lunch nu, äcklig spagetti o köttfärsås.
och i eftermiddag jävla engelska som kommer gå åt helvete...
ja livet suger just nu känns de som, slutar dessutom 3 idag...
Puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: