Seize the day - and love every second of it

Just de!
vet inte om jag glömt berätta att jag nu sökt till gymnasiet ?!
och de blev vretagymnasiet rakt igenom, vill inte gå annat än häst igentligen.
men så länge de blir de gymnasiet jag valt är de okej, kändes verkligen bra där!
så de blir vreta gymnasiet för mej!
1a-natur-häst
2a-natur-djur, då är de 1/3 hund, 1/3 häst o sen 1/3 andra djur
3a-natur islandshäst
kändes så rätt på de gymnasiet och jag längtar! bara hoppas man kommer in nu :o
men vet ni vad?!
om jag kommer in där så kommer jag flytta hemifrån i höst :o
hahaha hade aldrig kunna tänka mej själv flytta så tidigt för bara nån månad sen.
men nu när ja söker vreta finns superfina boenden där och de skulle vara AMAZING o få bo där!
haha underbart!
men fatta, jag flytta hemifrån som 16åring :o
och haha såhär ser mitt rum ut nu :P
kommer jag klara det? JA DE ÄR KLART SOM FAN :D

Postat av: johanna

tur att någon är glad , själv sitter och gråter :(

2011-02-17 @ 16:38:53
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: