The smile in my face, is for you <3

har du kännt nångon, att de finns nån som får dej att tappa andan? <3
är heeelt sjukt trött just nu måste jag säga ^^
men ska göra mig iordning lite, o se om jag ska te frida, eller om hon kan komma hit ^^
har en så enorm lust o fota o de vore lite kul o ha med sig henne ;)
men får se hur de blir, de kan bli tajt tyvärr.
iallafall så ska jag äta lite korv snart och då ska kameran me ut i vilket fall som helst !
så har ni tur kan ni få lite fina bilder i eftermiddag :D
men nu ska jag inte skriva mer utan faktiskt göra mej klar så jag kan gå ut!
har du kännt någon gång, har det funnits nån' som har fått dej att tappa andan.
har du haft någon som, har du sett nån' gång, något verkligt i dina drömmar.
tänker på den där dan' och allt vi sa..

vi fann en väg, fann en plats, fann alla ord vi borde sagt.
fann en tid, fann vårt liv, ljuset finns kvar där än.
vi fann en väg, fann en plats, fann alla ord vi borde sagt.
fann en tid, fann vårt liv, ljuset finns kvar där än.

har du haft en tid, i ditt stillsamma liv när det finns svar på alla frågor.
känner du som jag, vill du stanna kvar eller fly till nån' annan.
tänker på den där dan' och allt vi sa..

vi fann en väg, fann en plats, fann alla ord vi borde sagt.
fann en tid, fann vårt liv, ljuset finns kvar där än.
vi fann en väg, fann en plats, fann alla ord vi borde sagt.
fann en tid, fann vårt liv, ljuset finns kvar där än.

Robin stahl-i dina drömmar <3

Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: