Tonight i'm yours

vaknade för ett tag sen och nu funderar jag på om jag ska duscha nu eller senare...
måste ju plugga lite, fast de är ju inte så svårt som tur är (y)
får se va som händer idag, vet inte riktigt än.. men en asm kväll hoppas jag på!
iallafall kommer Leyla Bebis te mej sen ;*
och så funderar jag på om jag ska äta nått idag eller inte...
inte bestämt mej riktigt än, men kanske tar lite grann o sen inte äter på resten av dagen?
aja vi får se :)
men skönt o slippa skolan idag typ!
o de blir inget vreta för mej idag, tar de en annan dag typ söndag när pappa hämtar mej
för ska ju på läger där lördag-söndag
kändes onödigt o åka idag med då lix...
men ae nu ska jag se va jag gör.
bloggar mer sen!
Puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: