vill du ha något du aldrig haft? testa nått nytt!

nu börjar alla dra sig mot sängen för att sova och tagga skola imorgon, men inte jag
för jag är ledig imorgon :D
idag har jag inte bloggat, för när jag suttit vid datan har jag kollat webb tv på ghs.
riktigt kul att de gick så bra för svenskarna där :D
men därför har de inte blivit så mycket bloggande, förlåt (a)
men nu sitter jag o snackar skype iallafall, fett me mys. hihi sjuuukt verkligen hur glad man kan bli av skype!
imorgon ska jag sova, plugga, gå en lång sväng med hunden och förhoppningsvis hinna träffa nån eller så.
o sen idag åkte ju jag te pappa med, sover här inatt men imorgon ska jag nog tillbaka till mamma igen.
amore flussi <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: