What you mean to me <3

Såjah! då var man hemma nu då, dagen började me att jag vaknade hos josse vid kl 11 typ
sen hem och vidare till tandläkaren efter jag duschat o de, det gick super inga hål eller något.
efter de vidare till ikea ! kolla saker till mitt rum, de kommer bli fett me najz!
så de jag fick med hem var väckarklocka, kuddar, täcke och MASSOr med ideer så ska börja måla mitt rum snart
kommer vilja ha massor bilder på en vägg tror jag, fett snyggt med massa kort, texter osv :)
men får se, ni kommer få bild när de är klart så!
men somsagt så har jag inte hunnit blogga idag, men tar igen allt jag missat ikväll med listor och sånt :D
så KOLLA!
borde kanske hitta på något nu ikväll, men vet inte om jag pallar om jag ska vara ärlig (a)
hihi är lite trött och tänkte att en lugn kväll de här lovet skadar ju inte?
för igår så kom ju Dennis, så vi såg film o lite sånt, för senare kom Henke, Petter o Albin. de va skÖj !
men nu fixar jag lite listor o så skriver jag mer snart, najz va? :D
I know you like it and me ;*
you just not say it ;) <3

Postat av: k

azzzz

2011-03-31 @ 18:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: