älskade måndag

Haha är de någon som kan se ironin i fubriken? inte ja iallafall..
haha skapligt NjaZ o dra te skolan nu då! sängen ser inte alls skööön ut?
bara lite lagom varm och mjuk sådär... men vad är väl en dag i sängen? kanske helt fruktansvärt tråkig, ful och aldeles aldeles underbar!
nae nu ska vi inte tänka sååå?!
för snart ska jag dra mig, får skujs av mami (y) och börjar ju 9 idag de e chill!
inte lika chill dock att jag har ph idag så slutar vid 3 och idrott vid 12...
men jag överlever nog, jag har ju gjort de alla tidigare gånger sååå.
efter skolan har jag inga direkta planer mer än att jag måste plugga, haha de känns ju kul?

iallafall ha de sååå bra nu kära läsare.
Love <3


Postat av: Ähmli

Guuud vad skönt det är att vara ledig hela måndagarna :'D

2011-01-24 @ 09:19:34
URL: http://karlssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: