att en sån liten sak kan göra en människa så glad ♥

har sätt klart filmen nu, den var helt okej. the derby stallion vare jag kolla på.
alla som tycker zac efron är snygg och som gillar hästar, grattis då är dehär filmen för er, båda samtidigt!
men iallafall så sitter jag och snackar skype med Gustav nu, fett mys!
blev så fett glad förut idag, sitter hemma och har tråkigt och vaktar min lillasyster
så ringer telefonen och självklart är de gustav som lättar upp stämningen !
han var på väg till gymmet då, han ska ju bli biff te sommaren, ohlalala säger jag bara.
Ingen annan kille kommer ha en chans när den killen är i närheten! fast haha vi tjejer kan ju alltid få drömma?

men nu ska jag ta och buýta om te shorts ;)

Xx <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: