att glömma någon man älskar är som att minnas någon man aldrig träffat <3

ae nu ikväll har jag bara tagit de lugnt, kollat lite gymnasium och sånt strunt.
pratat med johanna o emelie o massor sånt, myyys <3
börjar få lite panik för de där med gymnasiet... de är ju snart man ska välja o ja har ingen aning
men sen skulle de va skönt o få flytta med jue, tror ja skulle klara de rätt bra faktiskt
o de skulle ju va kul o läsa om? hur de skulle va o flytta till en ny stad, med helt nya människor o helt själv?
ja ni får se vart jag hamnar som sagt, för de vet ja inte själv än!

sen har jag en liten fråga till er läsare, vad tycker ni man ska göra sista dagen som 15?
varje år när ja ska fylla år vill jag göra något. de kan vara vad som helst, träffa någon speciell, något jag aldrig gjort förut, eller vad som hälst. nu e frågan, va tycker ni jag ska göra imorgon min sista dag som 15? :D
för visst vore det kul om jag gjorde precis det du sa? och sen skrev om det på bloggen ?!

Xx <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: