drömvärlden lockar

nu hör jag hur drömmarna roppar mitt namn, så jag ska ta och ställa bort datan och lägga mig ner i sängen
och somna in i drömvärlden där allt är mysigt och bra! första natten som 16 dessutom!
imorgon drar skolan igång igen och helgen har gått alldeles för fort...
vill ha helg igen! men det är ju bara 5 dagar kvar till nästa helg ! och de ska jag nog stå ut med
kommer nog hända väldigt mycket under veckan med så de gör ju att de går ännu fortare och blir ännu mer att blogga om! och det blir ju bara roligt för er läsare, eller hur?
funderar också på om jag ska dra igång en frågestund imorgon kanske, måste ju finnas lite frågor iallafall.
eftersom att ni knappt vet något om mig ännu här på bloggen!

men nu ska jag göra mig iordning innan pappa kommer hem med min älskade hund ;)

en bild på mig nu !


och en bild på min fina hund <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: