du kan göra vad du vill med ditt liv

precis så är det ju faktiskt, du kan göra nästan precis vad du vill med ditt liv
och du kan alltid förändra det! de är klart att vissa val följer än genom hela livet...
men det finns inget som tvingar dej o följa de valet för det?
lev som du vill precis nu, och lev som du vill leva sen senare i livet

jag är hemkommen från ett utvecklingssamtal, inte de bästa i mitt liv men inte dåligt heller
de va inte mina betyg som gjorde de dåligt heller utan allt annat prat vi kom in på, som hur ja mår o allt de...
men jag klarade mig igenom hela samtalet, och de är jag nöjd med :D

nu blir de plugg för mig, ska hitta 4 olika recept. ett till kyckling, köttfärs och fisk o sen ett till efterrätt.
men de går nog bra hoppas jag. haha och är jag duktig o gör de får jag flera fina fiskar till mitt akvarium
haha va gör man inte för o fylla rummet med lite liv? nae men jag tycker dom e söta och dom kräver ju inte så mycket. och om jag är duktig o pluggar betalar mamma ca 7 fina fiskar till mej imorgon :)
just nu har jag bara 4a fiskar för er som vill veta ^^

men iallafall nu ska jag plugga, skriver mer sen !
men här är bild på dagens kläder!


inget speciellt med kläderna idag eftersom jag var ledig och bara skulle på uv samtal.
anledningen till att jag är barfota på dom flesta bilder är att ta på mig strumpor är bland de sista jag gör ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: