du klagar när de finns så mycket värre saker. men tänk om ingen klaga?

Jahadååååååå!
vaknade runt kl 10.15 men min älskade Leyla brevid mig, FETT ME MYYYS!
blev att sega ett tag och sen efter de sätta sig vid datan för o inse att den inte funkade.
drog upp o åt lite frukost. har tänkt att ja ska bli lite smal, så ska typ börja använda en sak som räknar kalorier.
plus att ja ska försöka börja träna lite (y) och leyla ska med!
efter de gick vi ner igen o satt o snacka o kolla massa grymma videos!
haha kan lägga upp nån sen kanske om jag är snäll mot er babeees.
men nu funkar ju intenett igen och jag ska äta lite o sen så ska vi fixa oss o sen drar leyla hem runt 2
och jag ska fira farfar tyyp :o
haha fett läskigt o träffa hela den släkten. aldrig gjort de typ ;s

o så en snygg bild på mej OFC!

Xx <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: