Frågestund


precis som det står, Fråga vad du vill och jag svarar!
avslutar när jag känner att jag fått tillräckligt mycket frågor :D
självklart får du vara anonym och ställa hur många frågor du vill!

Postat av: Anonym

vem är gustav, är ni tillsammsn?

kan du inte lägga ut en bild på han?

är du oskuld?

2011-01-21 @ 10:58:48
Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

Varför är jag bäst?

Varför kan du aldrig inse att jag jämt har rätt?



Varför fotar du inte så mycket?

Vem har gjort den grymt snygga headern?



Ska du jobba i sommar?

Vem är snyggast på hela kunskap av kilarna?



Vad är dina gymnasieplaner?

Vem är snyggast på djäknepark?



Hur måna besökare har du?

Hur många msn kontakter har du?



Skulle du gå under om du inte hade någon mobil?

(svaret är ja på den frågan, det vet jag)

Vad skulle du göra om skype försvann? (gå under)



Godis eller glass?

Bada eller sola?

Klänning eller kjol?

Jeans eller tights?

Plugga eller sova?

Hund eller häst?

Puss eller kram?

Östergötland eller Skåne?

Thailand eller USA?



Är du kär i någon?

Vem saknar du mest?



SÅ NU HAR DU FÅTT NÅGRA FRÅGOR!

PYSSPYSS

2011-01-21 @ 18:10:33
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: ANONYM NR 1

Varför får jag inte lyssna på musik???



Är du dum?



Vad är snyggast, Kissies kropp eller De i biggest loser?



Är min bror en datanörd?



Varför våga du inte åka frittfall?? //JONTE



Spelar du sims?



Är jag bäst?

2011-01-21 @ 21:13:50
Postat av: ANONYM NR 2

Vad är du rädd för??



Varför är du DATAmus så oocool?

2011-01-21 @ 21:15:17
Postat av: Sven

Varför slutade du i spanskan?

Tycker du om dina vänner?

Dricker du alkohol?

Tycker du om julmust blandat med vodka?

Brukar du festa?

Vad heter du i andra namn?

2011-01-22 @ 00:02:07
Postat av: detärintejag

HEEJ EMMA!

2011-01-22 @ 12:22:47
Postat av: leylakarabeg

vilka bloggar läser du?

varför börja du blogga?

hur många unika läsare har du typ varje dag?

varför är du så söt?



kommer inte på så många mer frågor hörredu min vän bredvid mig :(

puss älskling <3

2011-01-23 @ 00:08:06
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: