hääästar

då var jag hemma nu då efter en kort men samtidigt sjukt lååång dag
men de började med skolan, åt lunsh med johanna älskling på stan.
sjukt skönt o få snacka med henne och massa sånt, pratade om allt möjligt
slutade vid kl 1 och mamma kom kvart över, satte mig i bilen och vi gav oss av mot vretagymnasiet
och jag fick en så GRYMT bra känsla när vi var där, ett helt underbart fint område med ny skola, fina stallar och fina boenden. hästarna såg super ut och aööa verkade trevliga! kändes verkligen som om jag skulle kunna trivas
helt ärligt, jag är kär i den tanken! hoppas bara de kan vara möjligt nu.

så de blev en kort dag för var hemma vid 4 igen, men den känndes så lång med alla nya intryck!
skulle ha tränat med mamma idag men orkade verkligen inte!

men nu blir de snart film med söta lillasyster!

orkar inte lägga in någon bild just nu ;)
och jag glömde ta bilder på vreta, var så grymt mycket annat att tänka på!

Xx<3

Postat av: jaha

2011-01-18 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: