Hiss och Diss


Hissa
jag vill hissa överaskningar! de är så sjukt underbart med överaskningar tycker jag!
när någon verkligen tänkt något o sen överaskar en, de kan vara världens minsta grej, men man blir så sjukt glad! då känns de verkligen som man betyder något för personen!
sen vill jag också hissa sommaren och att sola! jag älskar när folk är sådär fint bruna, allt blir så mycket snyggare
sen sommaren med all värme och allt är underbart!

Dissa
det finns därimot en överaskning jag vill dissa... det är när man vaknar på morgonen och är sjuk!
tillexempel om man planerat något skitkul o sen är man sjuk när man vaknar på morgonen men dagen innan mådde man bra... så de är att vara sjuk jag vill dissa!
och sen måste jag dissa vintern lite, jag tycker inte om när de är snö och kallt såhär länge!
över julafton är de ok, men sen ska de vara soool! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: