Hiss och Diss



Hissar
Jag vill hissa skype och internett handel!
skype för att de är så underbart mysigt och kul att sitta och snacka med folk!
och internett handel för att på internett kan du hitta precis vad du letar efter och till skapligt pris,
du har inte samma kläder som alla andra häller, för om du köper en snygg tröja i stan är de stor chans att alla har den en vecka senare.

Dissar
jag vill dissa affärer och tidiga morgonar
affärer för att om dom har en snygg tröja så köper alla den tröjan och de är ju inte så kul när 10 personer har samma...
och tidiga morgonar för att jag hatar att ställa klockan och gå upp tidigt, de är de värsta som finns tycker jag.
för jag är själv kvällsmänniska, alltså pigg på kvällen o trött på morgonen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: