Hissar och Dissar!


Hissar
jag vill hissa underbara vänner.
och de är precis sådana jag har, dom ställer upp för mig i alla lägen och jag älskar dom grymt mycket!
att få känna att även om du gjort ett litet fel, förlåter dom dig. dom känner dig utan och innan, du behöver inte säga att något är fel, dom märker de på dig. eller att få dela äkta glädje med. ja allt det är helt underbart!
och ni vet vilka ni är, vilka jag pratar om!

Dissar
Falska människor.
jag är så trött på folk som ljuger, och leker med folk.
tala om vad de är du vill, var ärlig! de är klart att du inte alltid ska säga rakt ut vad du tycker.
men att ljuga rakt igenom är inte heller rätt. eller att inte tro på någon/något även fast flera personer kan bevisa att det inte är sant. vad vinner människor på det? på att vara falska, ljuga och såra andra människor?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: