i love the way you lie <3

haha basketen var bra och dolphines van såklart ! haha dom vinner typ alltid.
men de va najz o få träffa kusin och klara, mycket myysigt!
haha klippte håret lite innan matchen med, SJUKT NÖJD. fast ja fixa bara lite så de syns inte xd
haha o sen så hem o nu sitter jag här vid datan o snackar skype o massa!

Johanna älskling åker om ett par timmar så henne får jag inte se mer :(
kommer sakna henne massa...

imorgon tänkte jag sola lite, de låter ju fett NAJZ! <3

Dagens outfit:





en amazing bild på mej

Puzz <3


Postat av: Leyla Karabeg

SOLA MED MIG :D:D:D <3

2011-01-25 @ 22:55:48
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/
Postat av: k.

ojj , dt va ju fint kort på mig där.. he he

2011-01-26 @ 23:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: