klockan är 4!

haha som rubriken säger så är klockan 4 här i mitt rum, för min klocka har stannat.
så för mig står tiden still, fats de hade den gjort även om inte klockan tickat på, för jag har sätt ännu en grym film
och även varit iväg och pratat med nån som ska kunna hjälpa mig typ. lagom jobbigt rent mentalt...
men iallafall så har jag tänkt på en sak, jag följer bloggen micahs-från14 år o gravid till 15 år och morsa
tänk om jag skulle bli gravid nu? jag skulle inte klara av det, tänk allt från själva början.
att berätta för sina föräldrar bara, oron för hur man ska göra och allt. och sist men inte minst
att ta hand om ett barn, när man själv är ett barn.
jag kan inte alls tänka mig in i det, jag skulle inte alls vara redo för det.
men micahs, hon klarar det. hon är så otroligt stark som person och kan undanse alla negativa kommenarer.
hon tar hand om sin dotter kelly på bästa sätt och är en superbra mamma som gör allt hon kan!
hon driver även en underbar blogg som är mycket läsvärd!
att hon har den kraften som krävs, att hon löser de så bra med skolan och allting, jag är imponerad av den tjejen
och hon och kevin är grymt söta tillsammans, och att dom är tillsammans igen är helt underbart att se.
att se bilder på dom två och lilla kelly är så gulligt! och jag önskar henne all lycka!

Xx <3

Postat av: johanna ♥

helt seröst hennes blogg är underbar att läsa ! så grym är hon :)!

2011-01-19 @ 21:17:02
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: