lite tid över i skolan

som jag sa i inlägget före så sitter ju jag i skolan nu då, men nu har jag ju redan börjat så de är lugnt
fick ju skriva inlägget innan väldigt snabbt, men nu har jag lite tid över...
sitter i ett av klassrumen med Johanna, Eveline, Ellen, Sofia och Jessica !
imorse så gick jag upp och tog en dusch och efter de sjöng vi för syster så att hon vaknade
efter de så åt vi frukost och hon fick lite av sina paket och sen blev det att göra sig iordning
och mamma skjutsade mig till skolan, jag slutar vid 12 idag för jag ska o prata med nån eller så...
efter de blir de kanske att dra hem eller äta lunch med pappa vet inte riktigt än.
men de är sånt ni som läser får se :)
ikväll ska vi ju äta nånstans, blir troligen pappa grappa, myyyys <3

men nu ska jag ta och plugga lite engelska tror jag nog, HAHA som om jag kommer plugga I skolan?
nae de är inte vanligt och de finns nog ingen som pluggar i skolan knappt här, alla pluggar hemma istället.
men just nu känner jag mej ju nästan lite sugen på och plugga liiiite, fast lär väll ändra mig när jag väl ska börja?

Bara en och en halv timme till lunch!

Och min söta kompis kom ju hem igår från Africa där han firade nyår och bara lämnade oss här i 3 veckor :o
men nu är han ju hemma :D

Xx <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: