Nöjd och glad

just nu sitter jag i mitt rum, skypar som vanligt och har städat. även fyllt på akvariet lite !
blev att sluta 12 o gå o prata me nån, sjuuukt jobbogt... efter de köpa fiskar o sen lunch med pappa
efter de hem o fixa me akvariet o sen städa, nu ska jag göra mig iordning innan vi drar o äter mat

sen följde ja ju med mina tjejer när dom åt på stan idag med!
hoppas på att dom kan komma till mig imorgon! :D

så blir inte mer bloggande just nu, förlåt för seg uppdatering idag...




sen har jag ju inte visat skona ja köpte när mamma och jag var på stan !


Postat av: johanna ♥

fin header på världens finaste tjej ! <3

2011-01-14 @ 19:45:56
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: