Dag 1 - om mig !

då kör vi punkt 1 i listan nu då, om mig!

jag lever ett väldigt rörigt liv och har gjort en längre tid... med att flytta imellan min föräldrar som är skilda varannan vecka och såna saker. men just nu ska jag npg bo mera hos min mamma tror jag :)
iallafall så har jag 7 syskon. 1 helsyskon, 1 halvsyskon och 5 låssas i åldrarnar 5-25
jag har alltid tillbringat massor tid i stallet fram tills 2 år sen då min egna häst såldes och nu har jag en paus, men hoppas på att komma igång helt till hösten igen, dock utan egen häst :/
jag har en hund som heter grappa, en 7 årig laggotto som är heeelt underbar!
jag har även haft massa andra djur som jag inte orkar dra nu xd
jag bor i 2 ganska fina hus i lindö som jag trivs i, men skulle gärna flytta...
har bott i lindö hela mitt liv även fast jag flyttat runt 10 gånger.
skolan jag går på är kunskapsskolan och det är en helt okej skolan, men är så sjuuukt trött på den nu, haha.
de va lite om det runt mig, här kommer mer om bara mig.
jag är en oftast glad tjej, iallafall utåt sätt och när jag är med folk jag tycker om. många beskriver mig som glad, positiv osv... men när känslorna tar över om jag får upp ett gammalt minne eller så, då kan de bli för mycket och de är något jag kämpar med just nu... därav varför jag inte skriver så ofta som jag önskar vissa kvällar!
men på min fritid försöker jag umgås så mycket som möjligt med mina vänner! för dom e ju underbara ;*

det finns ganska mycket jag skulle kunna berätta om mig själv, men de här var lite av varje typ ;)
så får ni ju fråga om ni vill veta mer självklart! :D

bild på mig, min hund och min gamla häst :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: