Seabiscuit

sitter just nu och kollar film, en häst film och precis som rubriken heter den seabiscuit.
den är helt grymt bra och dom som gillar hästar borde kolla in den filmen!
imorgon klockan tjogo över 1 sätter jag mig i bilen på väg mot linnköping, ska kolla gymnasium
och just nu så är jag så himla glad, jag vill att de ska kännas rätt imorgon och att mina poäng räcker för då är de klart. de blir vreta hästgymnasium för min del då! jag saknar ridningen någotr så enormt.
och kan inte hitta något annat jag skulle vilja gå just nu.
men snart ska jag ta och lägga mig för imorgon igen blir det skola!
och jag lovar att ta lite kort som ni kan få se när jag kommer hem, ska nog försöka hinna med att träna också.
händelserik dag imorgon alltså, men jag lovar! ni får veta ALLA!

nu ska jag kolla vidare på filmen!
Xx <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: