seeegdag

ledsen att ja inte skrev mer igår, men vi drog oss mot stan och där träffade vi martin, hamous och alex.
va hemma hos martin o typ gjorde inget, efter ett tag drog vi oss hem till josse o såg en film o sen somna vi
hahaha jag somnade när jag snacka skype me gustav. hade ju mobilen o låg i sängen :P
men ialllafall vaknade vid typ halv 1 idag o sen dess har vi sätt film och sånt och jag kom just hem typ..
har lite ont i huvudet o så med men saksamma :P
ska äta lite mat med familjen och sen kanske se solsidan eller datan :)
ska ju skriva om dag 2 och 3 med eftersom jag inte skrev den igår och ska skriva dagens med.

en fett seg emma som bloggar för er, med den sköna grå tröjan som e heeelt underbar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: