SEMESTER!

Jag bara älskar att åka utomlands! samtidigt som jag hatar att åka iväg
haha de är inte kul för man missar så mycket här hemma speciellt om de är över nyår
men annars är de ju helt underbart med värmen och allt! o man blir brun o massa
i år ska jag på språkresa i england, torquay 3 veckor och kanske till spanien över påsk
och i vinter kanske vi ska till usa i 20 dagar över nyår, sjukt skönt ! men som sagt, ja vill inte åka över nyår...

jag har varit utomlands ganska mycket faktiskt, både till varma och kalla ställen.
fast o åka skidor e inte min grej riktigt... så till sälen o lite så kan jag förlja med, men inte till alperna :P

Men just NU vill jag verkligen utomlands, e så trött på snön...
men ja får väll vänta ;)

Här e torquay dit jag ska i sommar :)

Postat av: johanna ♥

hihi jag sticker om 2 veckor bejb (a <3

2011-01-13 @ 00:18:51
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: