Skulähhhhhn!

sitter i skolan med min älskade vän hanni. hon pluggar som fan och jag kan inte koncentrera mig alls!
kollar mig runt om just nu och ser personer från 6-9. minst 50 personer jag ser och jag kan ärligt säga att de är max 4 personer som pluggar. sen vet ja att jag borde se 20 pers till som säkert inte ens är på skolan utan dragit.
haha fyfan va ja vill bort från den här jävla skolan nu!
man får inte ett skit gjort typ. och allt e så jävla segt, men ja borde klara en termin till efter 3,5 år!
de ska bli så grymt skönt me gymnasiet och jag längtar verkligen nueee
fast just idag är jag inte alls avis på emelie o anton. inte alls. vem fan vill vara ledig en måndag?
inte jag iallafall. haha nae men snart är de lunch och de blir väll o gå o spana på killarna på gymnasiet? ;)
eller så kör vi Donken, älskade vännen!

imorgon drar min älskade Hanni utomlands...
kommer sakna henne fett mycket!
de är sjuuukt hur mycket den tjejen betyder för mig. jag älskar henne!
läs hennes blogg här!

men nu blir de o plocka ihop sakerna som ligger framme= inte skolsaker utan mobil, kalender för helgplanering o massa skit !

men de är fett najz!
och jag saknar den människan jag inte tänker nämna namnet på!

Kyzz Bitches! <3


Postat av: johanna ♥

jag älskar dig mitt underbara hjärta !

- kommer sakna dig mest , jag älskar dig MIN bästavän <3

2011-01-24 @ 21:22:11
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: