va gör vi? NU KÖR VI!

Jahadåååååå! klart som fan vi kör, de är ju FÖR FAAAAN FREDAG!!!
haha sitter o lyssnar musik o lite sånt tillsammans med min älskade Leyla!
amazing b-rud dedär faaaan, haha hoppas alla vet de?! testa o va med henne utan o garva lix....
hahah men iallafall så träffa jag henne vid 8.10 imorse o sen dess har ja inte släppt min tjeja
började med att jag o mamma hade hämtat upp frida o vi drog till haga o mötte leyla o dom
provapådag, ja o leyla på tvären... hahaha asså sjuuuukt dag typ xd
började med att leyla o ja lyckades hamna på sjukt många ställen där vi inte ville ha-ha-ha
o sen typ blev vi ensamma kvar i vår grupp för alla andra bara dissa oss i vår grupp, så 2 ledare o vi.
haha sen lämnade ledarna oss också? haha vafan lix?!
men de verkade iallafall helt okej där o blir kanske ett andra val eller så!
haha efter de drog leyla pch jag o sola! FETT ME NAJZ!!
de är sååå sjuuukt skönt o sola :o och haha man blir ju lite brun !
o sen hämta vi hennes grejer o sånt o typ fixa sen bussen te pappas jobb o snacka med en, så nu har jag jobb :D
men nu så ska jag o leyla äta lite o sååånt, sen blire o dra ut eller nått mys?!
sååå ahhh ja skriver mer seeeenare ;D

Xx <3


Postat av: linn andersson

gullig blogg :D <3

2011-01-28 @ 20:01:07
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: