vakna upp till en dag av hopp

varje morgon nästan så vaknar man upp och känner sig så fruktansvärt seg och tråkig.
man vill värkligen inte gå upp... tänk om man istället hade kunnat vakna med en skön känsla av att man ville gå upp och att man var riktigt pigg. det finns vissa dagar man har den känslan automatiskt,
men jag ska försöka tänka mer positivt på morgonen istället :)
nu sitter jag iallafall här och väntar på att håret ska torka lite så att jag kan fixa det.
ska också hinna sminka mig, men de är en halvtimme till bussen går så de är lugnt
tänkte om jag hinner slänga in en bild på hur jag ser ut sen!
idag kommer ju släkten i eftermiddag efter skolan, men de skriver jag mer om då!

den underbara känslan jag får av dej, den är obeskrivlig <3

Postat av: Isasmamma

Sv; tack så jätte mkt för din fina kommentar. Jo de är att lite bättre idag.

Hur är det sjv?

Ha en bra dag!



Carpe Diem

Emma

2011-01-17 @ 12:12:40
URL: http://emmskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: