you are amazing <3

försökte blogga imorse, skrev ett inlägg o allt men precis när ja skulle publicera dog internett...
men nu gör vi ett nytt försök! dagen har varit fullt upp!
började med skolan och lunch på världens med älskade fia, kommer två videor från det.
alltid lika kul och mysigt med henne, och underbart god mat för den delen!
efter skolan tog jag med mig johanna på stan en sväng och efter det så drog vi hem till mig, såg en underbar film.
flicka 2, den var grymt bra, men johanna somnade efter halva filmen, sååå sööööt är hon!
plockade ihop och drog hem till mamma och sen åkte johanna hem...
började fixa mat o så innan frida och dom kom, men nu är dom här och vi sitter och snackar lite!

hunnie sover! ♥

jag imorse...

filmerna kommer snart :D


Postat av: johanna ♥

men gud älskling vilken söt bild du tagit haha hur fan kunde jag inte märka ?

DU är bäst mitt hjärta <3

2011-01-21 @ 22:19:51
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: