you make me happy <3

skolan idag var fett seg och jag somnade typ, sakna johanna o eve fett mkt med :(
och så åt jag lunch med pappa idag på paus! efter de mötte jag kusin och joanna o mohamed...
gick med dom o jessica ett tag o sen till skolan
men iallfall så vare föerläsning och jag typ somna för de va typ ingen luft o ja va fett trött...
efter de sluta jag o mötte kusin o dom igen, mysigt typ gick runt o dom åt o massa, sjuuukt mysigt ;D
sen efter de iallafall så frog jag hem och hamnade vid datan typ, börjar bli hungrig men mat snart (y)
ikväll blire o Chilla Galet mycket alltså! och vila/tagga för en gryyym helg som börjar imorgon! :D

dagen outfit och en bild på mej :D



sötisar i skolan då !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: