you spin my head right round!

jahadååå! sitter hemma hos josse nuuu, sjukt mys ;)
haha iallafall vaknade med leyla vid 8 och drog till stan vid 9 , och träffa kusin och käka på donken..
sminkning vid 10 på make up store och köp av nytt smink!
efter de vart de stan me kusin, mat och sen följde hon med hem till mig!
efter de packa o nu e jag som sagt här!
nu ska vi laga mat, och jag är ledsen för den dåliga uppdateringen idag...
men fullt upp som sagt, får se va som händer ikväll!
ett FULLT serriöst videoinlägg av mig på bussen till stan!

Postat av: Leyla Karabeg

checka min blogg för att se om just Du vann dagens blogg hos mig! =D



(lite sen dock, men inte hunnit lotta ut)

2011-01-29 @ 22:03:23
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: