Andy peterson bästa sexet jag nånsin har haft ! helt underbar !

hahahha asså är killen inte lite ego eller? ja självförtroendet är ju inget fel på!
jag menar, vem utan självförtroende3 väljer en sån rubrik?!
men shiiiiit vilken underbar o skön kille, o nej inte på det sättet som rubriken säger, för de har jag ingen aning om
men haha sjuk kille i skype alltså och dom gånger jag träffat han, går inte o göra annat än o älska den killen
o sjuuukt söt är han ju med, hihi ^^
iallafall så hoppas jag att jag får träffa han fler gånger för ja vill lära känna han bättre o sånt!
sen kan han ju bli väldigt agressiv, typ när han spelar, då hör man hur sakerna i hans rum flyger.
det var ju även han som fick mej att starta denna blogg, eftersom vi hade en tävling ;)
men iallafall här kommer bilder på Andybooi :D
pusspåsötkillen ;* <3

Postat av: Andybooi !

nawww vad gullig du är emma !!! :D bästa skype med dig, vi får ses nån dag tkr jag !! söööta du :d <3

2011-03-22 @ 00:01:17
Postat av: Anonym

jävla bög

2011-03-24 @ 17:50:05
URL: http://gayguide.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: