cause everytime we toutch

sitter hemma i min underbara säng, läser lite olika bloggar o så
har lite olika funderingar jag tänkte skriva om senare, kanske om jag orkar vill säga
ska plugga musik nu, lyssna på musik av bach och beethoven, kul? nae inte så värst...
ska igentligen träna i eftermiddag, men orkar jag? de är en bra fråga
tror jag skippar de, för orkar inte åka in till stan + att jag måste städa mitt rum
de ser förjävligt ut och lådor och sånt måste rensas...
vill göra om i mitt rum snart, får de om jag städar allt.
funderar även på om de går att TRYCKA in en 1.20 säng i mitt rum, vill ha en ny säng!
fast de kan bli jävligt trångt, och vart fan ska jag ha den?... aja sånt som märks
men nu ska jag lyssna på dom gamla gubbarna och plugga lite så får ni fler inlägg senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: