De bara e så <3

ni som känner mej välk vet precis vem jag tänker på när jag hör denhär låten :)
fanns bara en person jag tänkte på när jag hörde den här, och nu var de ett tag sen jag lyssna på den.
men shit va grym den är, o ja blir så glad av o höra den.
för jag vet, att de va såhär. men de kommer nog inte bli
eller jag vet inte...
jag vet bara att killen e grym och jag har saknat han som fan,
de är nått speciellt dedär alltså.
men de löser sig nog nu :)
tror också de är det som gör att ja skiter i annat, den här killen är beviset.
beviset på att de finns så grymma killar och underbara!
så mycket bättre än viss annan skit ;)
de bara e så <3

Postat av: therese

så sjukt din text asså bara älskar den <3 !

2011-03-03 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: