Det finaste ordet är nog barn <3

ojojoj, har inte varit nån uppdatering i helgen, dåligt av mig!
men i helgen har de varit massa annat och jag har inte varit hemma eller vid någon data
så har inte kunnat bloggat :P
i fredags kom Leyla hit o sen sov vi inte här, o sen blev de stan hela lördagen o sen kom vi hem sent o sov här
o idag har jag varit hos pappa o massa sånt, så de har varit en bloggfri helg :)
men imorgon e de måndag o då kör vi igång som vanligt !
men nu ska jag sova, för imorgon e de skolan o badhuset, måste ju orka det
jag saknar verkligen dom tiderna när man va liten.

när man började gråta över att man inte fick den dockan man ville ha.

när man skulle gifta sig med sin egen pappa.

när man heller aldrig skulle flytta hemifrån.

när ens mamma var ens bästa vän.

när en puss på kinden va det största du hade varit med om.

när utseendet inte heller betydde ett skit.

när allt va så perfekt.

det värsta som kunde hända va att du ramlar och skrapar upp knät.

eller när man inbillade säg att det där spöket under sängen faktiskt skulle visa sig.


nu gråter vi över killar vi inte får.

och vill flytta hemifrån nästan så fort som möjligt.

nu är ens bästa vän en vän som betyder allt.

nu är utseendet viktigaste som finns.

nu är inget perfekt. du själv är inte perfekt. du är antingen för tjock eller för smal.

och det värsta som nu kan hända är.. ja.. i prinsip allt.

Postat av: Leyla Karabeg ;*

LOVE U <3

2011-03-21 @ 23:28:07
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: